9. helmikuuta 2010

Saapunutta postia

En ole vähään aikaan tännekään ehtinyt mitään kirjailemaan. Olin viime viikon kuntoutuksessa ja nyt olen siitä palautunut pikku hiljaa. Siellä kyllä virkkailin hieman, yhden pikku liinankin, mutta se pitäisi ensin pingotella, että sen voisi täällä esitellä. Pienen pärekorin tein sitten yhtenä iltana telkkua katsellessa. Sanka tai sangat siitä vielä puuttuu.

Olen saanut postia. Tänään tuli yllättäen kaksi kirjekuorta. Toista tiesin jo odottaakin, kylppäriswapin pakettia. Siinä oli mukana pieni matto, kuusi, pupu, hajuvesipullo ym. Kiitos Tiitulle.


Olen osallistunut myös Ainon tuunausrinkiin. Sieltä tulikin jo tänään Ainon tuunaama nukke. Mukana oli pari kangasta ja tuo ruutukangas pääsi heti käyttöön. Tein isommalle pojalle sohvan hänen dragontaloonsa. Kuvailen sen sitten kunhan se valmistuu. Pitää välillä kuivatella liimoja, että voi jatkaa. Tässä siis Ainon tuunaama nukke, joka on ollut ilmeisesti vauvanukke ja saanut nyt päällensä mekon, uudet hiukset ja kaulakorun. Ja tietysti vähän meikkiä neidille. Kiitos Ainolle.


Mun omat tuunaukset ja kylppärijutut on vielä kesken, joten Tiitu ja Lorraine saavat vielä vähän aikaa odottaa omia pakettejaan. Mutta eikös se ole niin, että hyvää kannattaa odottaa!

2 kommenttia:

Jaana S kirjoitti...

Onpa upea pärekori! Mikä lienee materiaali, josta sen teit?

Lorainne kirjoitti...

Kiitos tuhannesti ihanasta nukketuunauksesta! :)